چرا چنین؟



























vesalmanochehri.loxblog.com

عاشقانه

 

 

بغض های کال من،چرا چنین ؟

گریه های لال من،چرا چنین ؟

جزر و مد یال آبی ام چه شد ؟

اهتزاز بال من،چرا چنین ؟

رنگ بال های خواب من پرید

خامی خیال من،چرا چنین ؟

آبگینه تاب حیرتم نداشت

حیرت زلال من،چرا چنین ؟

دل مجال پایمال درد بود

تنگ شد مجا ل من،چرا چنین ؟

خشک و خالی و پریده لب دلم

کاسه سفال من،چرا چنین ؟

داغ تازه نو،داغ کاغذی

داغ دیر سال من،چرا چنین ؟

هر چه و همه،تمام مال تو

هیچ و هیچ مال من،چرا چنین ؟

سال و ماه و روز تو چرا چنان ؟

روز و ماه سال من،چرا چنین ؟

در گذشته،سرگذشتم این نبود

حال،شرح حال من،چرا چنین ؟

نسل اعتراض انقراض یافت

حیف شد زوال من چرا چنین ؟

ای چرا و ای چگونه عزیز!

جرئت سوال من،چرا چنین ؟

 

(برگرفته از کتاب آیینه های ناگهان از قیصر امین پور)



نظرات شما عزیزان:

بهار ضد پسر
ساعت12:25---4 تير 1390

ممنون بهم سر زدی
قروبونت وب من متعلق به شماست


خواهش میکنم دوست خوبم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در جمعه 3 تير 1390برچسب:,ساعت 14:46 توسط vesal|


آخرين مطالب


 Design By : Pichak